Jak posílit svůj imunitní systém

Bakterie a viry jsou všude kolem nás. Nezáleží na tom, jak často uklízíte. Pochopitelně je důležité provádět pravidelný generální úklid, ovšem na druhou stranu tím nezničíte veškeré viry a bakterie, jež vás mohou napadnout. <

Zaměřit se musíte mimo jiné i na imunitní systém. Zvlášť v této době, kdy po celém světě řádí koronavirové onemocnění. Víte, jak posílit imunitní systém? Jestliže ne, pak je tento článek sepsán právě pro vás. Poradíme vám základní tipy týkající se zkvalitnění imunitního systému.

Jak posílit imunitní systém?

Chcete-li posílit imunitní systém, musíte se v první řadě zaměřit na svůj životní styl. Pokud patříte mezi kuřáky, kteří si navíc rádi dají i nějaký ten alkohol, je potřeba tyto návyky omezit. To se týká především kouření. Zkuste přestat. Uvidíte, že se vám zdraví obrátí k lepšímu. Kromě toho nebudete utrácet nesmyslně vysoké finanční prostředky za cigarety, které vám ničí vaše zdraví. Celkově je důležité se zaměřit na životní styl. Do toho patří i pravidelný pohyb, popřípadě sport.

Kouříte, pijete často alkohol a navíc sedíte na gauči u televize? Veškeré tyto jednotlivé body se sčítají a tím si následně škodíte. S kouřením přestaňte a alkohol omezte jen na slavnostní události. Co se týče sezení u televize, nahraďte tuto aktivitu pravidelným pohybem nebo sportem. 

Pokud předěláte mimo jiné i svůj jídelníček, získáte tím plusové body. Celkově si poté zlepšíte své zdraví a bude se vám lépe dýchat. Do jídelníčku zařaďte ovoce, zeleninu, tmavé pečivo, ryby a veškeré důležité potraviny. Ty musí obsahovat bílkoviny, sacharidy, minerály, potřebné složky a vitamíny.

Zbavte se stresu a více spěte

I stres hraje svou roli. Jestliže odkládáte problémy na později, stres se tak každou vteřinu zvětšuje. Následně má negativní vliv na vaše zdraví a imunitní systém. Každý problém musíte řešit včas a předcházet tak stresu. Na závěr má vliv na imunitní systém také spánek. Podle statistik se doporučuje spát přinejmenším 6 až 8 hodin. Pokud vám můžete poradit, zkuste se zaměřit na vyšší hranici, kterou je spánek v podobě 8 hodin.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Chcete dostávat přehled nových návodů e-mailem? Přihlaste se k zasílání týdenního přehledu
Přihlásit